زندگینامه خوناشام

دانلود کامل سری داستان های زندگینامه خوناشام

زندگینامه خوناشام

دانلود کامل سری داستان های زندگینامه خوناشام

زندگینامه خوناشام ( کتاب خوناشام)

سلام خدمت تمام دوستان


توجه : این وبلاگ و بلاگ جدید دیگه ای که راه اندازی کردم برای خوانندگان گرامی این امکان رو فراهم می کنه که راحت تر به داستان ها دسترسی داشته باشند و وبلاگ قدیمی متاسفانه به دلیلی نا معلوم به یکباره حذف شد و خیلی از دوستان خواننده پاسخ سوال هاشون رو متاسفانه دریافت نکردند اگر با این صفحه روبرو شدید خوشحال می شم منت گذاشته سوال خودتون رو دوباره بپرسید 



اول از همه لازم می دونم از همتون تشکر کنم که با حمایت هاتون باعث شدید که تصمیم به ادامه بگیرم و بعد از چند سال از شروع این مجموعه داستان عزم خودم رو برای نوشتن جلد پنجم و آخر این داستان جزم کنم . متاسفانه وبلاگ قبلی به دلیلی نا مشخص حذف شده و مجبور شدم دوباره وبلاگ جدیدی ایجاد کنم که فعلا در حد همین پست اکتفا می کنم ولی حالا دیگه می تونم از این طریق با شما خوانندگان گرامی در تعامل باشم . 

 

چهار جلد اول رو از لینک های زیر می تونید دریافت کنید و همونطور که مشاهده می کنید جلد چهارم هم به لینک ها اضافه شده 

 

 

زندگینامه خوناشام ( کتاب خوناشام)


جلد اول ( بازگشت ضحاک )

 

جلد دوم ( ساحره )

 

جلد سوم ( جنگ جهانی سوم )

 


خوشحال می شم که نظرات شما دوستان رو بخونم و در خدمتتون باشم

**** 

توجه : 
دوستان خوبم جی میل سابق من از کار افتاده و در حال حاضر ایمیل و جی میل اصلی من این دوتا هستند 

afshin_darkdays@yahoo.com
afshin.jahedd@gmail.com


این هم آی دی تلگرامم هست 

afshindarkdays@